S dětmi je svět barevnější

Články

V našich článcích se dočtete o mnoha tématech, která se přímo (či nepřímo) dotýkají dětí. Články jsou přehledně rozdělené podle věku dětí. 

Věděli jste, že už od narození je naše tělo rozděleno do pěti základních prvků? 

Stará lidová moudrost praví: „Kdo jablko denně sní, k tomu doktor nechodí.“

Meditace byla v minulosti považována za něco divného, nebo jen pro jogíny. Dnes je tomu naštěstí jinak. 

Není sval, jako sval. Ty v okolí pánevního dna jsou pro ženy velmi důležité. Posilujte je. 

Procházky lesem jsou krásné i zdravé. V letním období je ale potřeba se chránit před klíšťaty.

Zdravá, rychlá a lahodná snídaně. Do horkých letních dnů jako stvořená. To je smoothie. 

O miminko se často až úzkostlivě staráme. Víte však, že je důležitá také prenatální péče? 

Jak se připravit na porod a na co při něm myslet? Připravte si svůj vlastní porodní plán. 

Těhotenství je pro tělo ženy náročné, je tedy vhodné dopřát mu dostatek živin.

Zařaďte do svého jídelníčku jarní bylinky, které nás potěší nadvakrát - svou krásou i svými účinky. 

Pohyb je zdravý pro každého, natož pak pro děti. Veďme je k němu a jděme i sami příkladem. Třeba jógou. 

Krásně voní, křupe, skvěle chutná a dalo by se říct, že se jedná o národní pokrm. 

Lepek někdy dělá potíže i malým dětem. Naštěstí dobroty se dají upéct i bez něj. 

Fotky celebrit, které po porodu ukazují vyrýsované břišáky jsou (de)motivující. 

Pohanka se znovu pozvolna vrací na naše talíře. A to je velmi dobře, je totiž nesmírně zdravá. 

Voda je základem pitného režimu. Je ta z vodovodu opravdu bezpečná? Jak si ji ještě vylepšit? 

Vyšetření, kterého se obává řada žen, které jsou těhotné ve věku vyšším než 35 let. 

Ve školní jídelně byly tryznou, asijská kuchyně je vrací na výsluní. Řeč je o luštěninách. 

Nosní mandle je jako filtr chránící tělo před infekcemi. Občas ale umí potrápit. 

Dětská imunita je citlivá a proto je potřeba i pozvolna posilovat. Poradíme vám, jak na to. 

Zaslat dotaz do poradny